Tuesday, October 29, 2013

Site Visit :: Saujana Rawang :: (1st Year , Sem1 2013/14)

Assalamualaikum..

Apa khabar semua?..semoga sihat dan ceria selalu. Dah lama saya tak update cite kat sini kan.. hari ni saya hendak berkongsi kisah site visit kat Rawang.


Sebenarnya tak benda sangat nak cerita pun. Macam biasalah kan kalau kat site yang macam Rawang ini memanglah comfirm ada lintah ke pacat tu. Memang area dekat2 Saujana Rawang ni contohnya kat Country Homes agak lawa. Rumah2 kat situ pun cantik2 dan masih baru. Kawasan ni memang tengah di develop pon. Jadi tak hairanlah kalau view nya cantik.


Kami dipecahkan kepada 3 group. Group saya cover bahagian tengah site. Sangat best apabila kami terpaksa meredah air paya.hoho.. Seronok juga sebenarnya..walaupun bahaya mungkin berlaku.


Lepas habis visit site, kami kena 'jalan-jalan' sekitar site about 5km from boudary area. Saya sector accessibility ,maka bermulalah kerja saya disitu.



Banyak lagi kerja ni sebenarnya.Project still in progress ,so xblh nak stori mori panjang sangat.Analisis pun tak buat lagi,hari tu baru collect data.ok lah sehingga bertemu lagi ye kawan2 :)

Saya,
QausuQuzahin
UIA,Gombak.
05:17 pm
29 Oktober 2013




No comments:

Post a Comment