Saturday, October 13, 2012

Merenungi Luar Jendela

Assalamualaikum.. sekadar mengisi ruangan ini dengan beberapa keping gambar yang mungkin tiada makna apapun bagi anda tapi cukup berharga buat saya.


inilah dia satu sudut kamarku ..dari sini saya boleh lihat salji turun dari langit ^^
pastu malam2 boleh tidur menghadap bintang dan bulan di angkasa..
Alhamdulillah syukur..i love this view :)

okay ni apa pulak ya?..kalau nak tahu kat sini lah saya menghabiskan banyak masa untuk buat GC..
seronok tau..saya suka lihat pemandangan..
jadi sebab tu lah saya suka duduk sini :)

selaku pelajar AED..wajib bagi saya untuk memiliki senjata alat tulis ni
pensil ,pembaris,tsquare, adjustable set square,kertas, drawing pen,dan sebagainya
saya sayang semua barang2 ni sebab ia penting tau..
kalau tak ada macam mana nak melukis,kan?[paling penting..masking tape mesti ada..hoho]

ni jam yang saya baru beli..hehe..bukan nak show off..tapi sebab dah lama tak pakai jam tangan ni.. lagipun bukan mahal pun..tapi ia tetap bermakna bagi saya :))

apa ni? ni lah hadiah yang Iylia bagi kat kami[roomate kc929] dulu...hihi.. 
saya dah lama usha yang Iylia punya..sama je pettern macam ni..
tak sangka pulak dia nak bagi hadiah kat.. kitorang benda ni..comelnya ^_^

setakat ini sajalah..sekian..wassalam :)

Disediakan oleh,
QausuQuzahin
CFS IIUM ,Petaling Jaya
02:51 a.m
13 Oktober 2012

No comments:

Post a Comment