Saturday, November 23, 2013

CONVEST'13

Assalamualaikum...

Baru-baru ni telah berlansung pesta konvokesyen di IIUM. Kakak kesayangan pon ada. :) Finally, she had finish her study ,well, means that she graduate from IIUM ,[broken english omai -..-"] dan orang kampung Jelawat pon datang ngan flight kott..untunglah ada orang sponsor.hoho.. bestnya dah grad,, me? lambat lagi..4 tahun lagi.. T.T . Lepas majlis tamat, my mak keluar dan cakap kt saya macam ni..

"tadi mak dengar ada pelajar arkitek berucap dalam dewan,terus mak rasa terharu dan sebak..kalau boleh 4 tahun lagi mak nak tengok anak mak pulak yang berucap kat dalam dewan tu.."
Lamaku mendalami tiap bait kata mak,hmm..maksudnya saya kena jadi dean list lah pendek cerita..huhu.. aiyoo..macam mana tu?.. insyaAllah, i'll do my best!.

Macam cantik je,comel je bunga ni..meriah jugak convest '13 ni ,tapi saya tak dapat nak join sangat event nya,busy la katakan..dah masuk minggu final project..memanglah kan,kena buat layout plan,master plan, schematic plan yang tak sudah tu.. tapi lepas tengok orang konvo ni,tetibe jadi semangat nak belajar.

[my big family :)]
Memang minggu konvo ni ramai yang konvo [ayat apakah itu?] termasuklah si Ameen Khalis ni,my first nephew.

[segak lagi bergaya..congrats Ameen :)]

Perjalanan masih panjang..semoga kita semua sampai ke destinasi yang dituju. Setakat inilah untuk kali ini, di lain hari kita cerita lagi.. wassalam..


[my sis dpt ros biru ..wah]
tinta,QausuQuzahin
Kg Melayu Subang
23 Noveber 2013
07:12 P.M

No comments:

Post a Comment